DOS ANYS DE DHIDES A TARRAGONA

29d’oct.
2013

Les Dhides estem d’enhorabona!! Durant el cap de setmana de La Castanyada (o de Halloween) celebrem que ja tenim dos anys! (!!!) que vam començar aquesta aventura. Lluitem per la igualtat de gènere, per l’acompanyament de dones en situació de violència, per la coeducació de valors i per, en definitiva, aconseguir una societat i una ciutat millor.

Ens fa molta falta l’ajuda de gent que cregui en el nostre projecte. Som una associació de Tarragona sense ànim de lucre que treballa per la igualtat. Comptem amb una escoleta lliure i que fomenta el treball en solidaritat, en llibertat i en igualtat.

Escolteu l’àudio de l’entrevista que ens han fet els companys de Tarragona Ràdio. La Rosa la nostra presidenta explica el projecte amb tota claredat.

Recordeu que podeu venir-nos a veure a l’associació; estem al centre de Tarragona, a tocar de la Plaça del Rei.

− 6 = 1

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>