Servei de mediació

L’associació DHIDES posa en marxa el servei de mediació per tal que les persones que es troben en una situació de conflicte puguin utilitzar aquest servei per intentar reconduïr la situació d’una manera positiva i beneficiosa per ambdues parts. Caldrà enviar el formulari o venir a la nostra seu per demanar el servei de mediació, posteriorment a la vostra demanda, nosaltres ens posarem en contacte amb l’altra part i, si l’altra part hi està d’acord, iniciarem el procés de mediació. La mediació és una activitat molt poc coneguda en la nostra societat. Es tracta d’un mètode de solució de conflictes, en el qual un expert: el mediador, ajuda a resoldre les discrepàncies a través del diàleg entre les parts, en gairebé tots els àmbits. Us deixem un col·loqui del dia 23 d’octubre, al programa Para Todos de La 2, entre Pascual Ortuño, magistrat de l’Audiència de Barcelona i representant d’Espanya en la negociació de la Directiva de Mediació de la Unió Europea, Paulino Fajardo, advocat, mediador internacional i “Solicitor” davant els tribunals d’Anglaterra, i Xavier Pastor, Inspector Cap de l’Àrea de Mediació, Negociació i Responsabilitat Social Corporativa dels Mossos d’Esquadra.

Veure vídeo

Utilitza el següent formulari per contactar amb nosaltres.