Bon Nadal

13de des.

Volem desitjar-vos unes bones festes!

Mireu quantes activitats farem per Nadal. Descarregueu-vos el document!

En aquests temps difícils, Dhides s’esforça cada dia per poder continuar amb la ajuda a dones amb risc d’exclusió social.
És un treball dur per i pel qual vivim les persones que ens dediquem a gestionar l’associació. Per això i per poder continuar amb la nostra tasca social us encoratgem a contribuir econòmicament en el projecte Dhides, Dones i Homes per al Desenvolupament i la Igualtat.

Amb l’ajuda de poc@s ajudem a moltes! Acció contra la violència de dones.

Si us plau, uneix-te a la campanya “PER DHIDES” i fes un petit-GRAN donatiu: 5 €, 10 €, 15 €, 20 € … el que puguis.

Compte corrent DHIDES
2100-1413-32-0200081139 (La Caixa)

Vine a veure’ns per conèixer el projecte. Estem a la Pl els Àngels de Tarragona (al costat de la pl. Del Rei)
Sentiu l’entrevista que ens van fer a Tarragona Ràdio, on expliquem què fem a l’associació Dhides: link