Dhides

L’associació DHIDES,  Dones i Homes per la Igualtat i el DESenvolupament, és una associació sense ànim de lucre promoguda per persones professionals vinculades a l’àmbit social tals com: treballadores i educadores socials, personal de l’advocacia, psicòlegs, psicòlogues i antropòlogues.

Des dels seus inicis a l’any 2008, té entre els seus objectius incrementar els nivells d’igualtat d’oportunitats de tots aquells col·lectius i/o grups que d’alguna o altra manera es veuen afectats per les desigualtats socials  per raons de gènere, ètnia, edat o classe social.

Lluitem per la igualtat amb programes d’acompanyament a les dones en situació de violència i programes de coeducació a les escoles, actualment i amb la finalitat d’acomplir els nostres objectius i millorar la qualitat de vida de les persones, hem posat en marxa l’ESPAI DHIDES, fent un pas endavant amb aquesta nova iniciativa social.

La idea parteix de la necessitat de un replantejament:

Per a DHIDES és tot un repte ampliar l’abast del nostre projecte igualitari a tota la ciutadania, a grans i petits, a homes i dones, en situació de risc o no, i oferir un espai amb uns serveis i productes coherents amb els valors de la nostra entitat, els valors de la igualtat, de la llibertat, de la tolerància i de la solidaritat, amb la finalitat de poder autogestionar-nos i continuar oferint, com sempre hem fet, gratuïtament, els programes socials que estem duent a treme.

Utilitza el següent formulari per contactar amb nosaltres.
Disseny web per Anduluplandu i Mènsula STUDIO