Formació i inserció

Escola de Formació “PILAR VILLODRE” de l’Associació DHIDES

L’Escola de Capacitació i Formació de DHIDES “Pilar Villodre”, en memòria de la nostra principal mecenes i gran dona, neix de la necessitat de reflexió i formació des de la perspectiva de gènere per a la transformació dels rols i esquemes socials que posen en segon pla el principi del femení generant així les desigualtats socials per raó de gènere.

Estem convençudes que coneixent l’origen de les desigualtats socials i analitzant les possibilitats de resistència per obrir nous camins des de la igualtat, començarem a trencar el cicle de violència simbòlica i estructural que perpetua aquestes desigualtats i començarem a construir una societat més justa i equitativa.

La matrícula és oberta tot l’any per possibilitar la reserva de plaça. Els beneficis íntegres dels nostres cursos es destinen a finançar els nostres projectes socioeducatius: el Programa d’acompanyament a dones en situació de violència, el programa d’acompanyament a persones en situació de vulnerabilitat social i l’Escola lliure “Komakasa”.

Cursos 2014-2015

- de moment no hi ha cap curs previst. Tan aviat com n’hi hagi en farem difusió! gràcies -

Utilitza el següent formulari per contactar amb nosaltres.