Suma’t a DHIDES

Per a fer-se soci descarrega’t el document, omple la butlleta i ens la fas arribar al local Dhides: Plaça dels Àngels núm 2 (cantonada amb pl. del Rei de Tarragona), o si ho prefereixes en ho pots enviar per mail a associaciodhides@gmail.com

Com puc recolzar l’Associació DHIDES?

• OPCIÓ 1: ASSOCIANT-ME A DHIDES
    amb una quota periòdica de 25€ trimestrals, que es faran efectius els mesos de febrer, maig, agost i novembre. Amb aquesta opció podràs participar a les assemblees, tindràs veu i vot en la presa de decisions, rebràs la memòria anual i informació de les activitats i obtindràs beneficis i descomptes en les activitats i cursos de formació que es realitzin.
  • OPCIÓ 2: FENT-ME AMIC O AMIGA DE DHIDES
    amb una aportació anual de 20€.Amb aquesta opció podràs participar a les assemblees, tindràs veu, però no vot en la presa de decisions i rebràs la memòria anual i informació de les activitats.
  • OPCIÓ 3: MECENATGE
    amb una aportació econòmica de més de 1000€/any o la cessió a l’entitat de béns inmobles pels programes d’acompanyament en violència de gènere. Amb aquesta opció la persona o entitat mecenes figurarà a la nostra web amb l’aportació realitzada i les accions desenvolupades i persones acompanyades gràcies a a aquesta aportació.
  • OPCIÓ 4: DONATIU PUNTUAL
    al número de Compte Corrent 2100 1413 32 0200081139 de La Caixa o directament a DHIDES totes les col·laboracions són importants i fan que puguem continuar endavant.

Mil gràcies!

Utilitza el següent formulari per contactar amb nosaltres.