CURS D’AGENT D’IGUALTAT

10de gen.
2014

L’Escola de Capacitació i Formació de DHIDES  Pilar Villodre, en memòria de la nostra principal mecenes i gran dona, neix de la necessitat de reflexió i formació des de la perspectiva de gènere per a la transformació dels rols i esquemes socials que posen en segon pla el principi del femení generant així les desigualtats socials per raó de gènere. Estem convençudes que coneixent l’origen de les desigualtats socials i analitzant les possibilitats de resistència per obrir nous camins des de la igualtat, començarem a trencar el cicle de violència simbòlica i estructural que perpetua aquestes desigualtats i començarem a construir una societat més justa i equitativa.

La matrícula és oberta tot l’any per possibilitar la reserva de plaça. Els beneficis íntegres dels nostres cursos es destinen a finançar els nostres projectes socioeducatius:

• El Programa d’acompanyament a dones en situació de violència
  • El programa d’acompanyament a persones en situació de vulnerabilitat social
  • L’Escola lliure Komakasa

Estem molt orgulloses de poder explicar que per fi, iniciem el curs d’agent d’igualtat de 600h el dia 18 de gener a les 10h.

El curs és semipresencial amb sessions presencials el 3r dissabte de cada mes de 10 a 14h i de 16 a 20h. Fins al novembre de 2014.

Preu: 40€ al mes.

Curs avalat per la FEPAIO.

Al final del curs lliurament de diploma amb hores de durada i continguts.

Per més info i inscripció envieu mail a associaciodhides@gmail.com
Si us plau compartiu aquesta informació per si interessa a més gent.

8 + = 13