Espai lletres lliures

Com a espai especialitzat en igualtat posarem a disposició dels nostres socis i sòcies una àmplia gamma de productes literaris especialitzats (contes, novel·les, assaig …) que contemplin la perspectiva de gènere, perquè partim de la idea que abans de transformar la societat és necessari transformar les mentalitats individuals. Tots i totes ens eduquem en el masclisme i pertant la nostra pròpia estructura mental respon a aquests patrons, identificar-los i replantejar-nos els aprenentatges per deconstruir el nostre imaginari masclista (aprenem des d’aquesta diferència) i tornar-nos a construir des de la igualtat, sense limitacions lligades al nostre sexe, més lliures, és la finalitat d’aquest espai.

Aquest producte el oferim en col · laboració amb diverses editorials, i hi ha tres línies:

Biblioteca consulta

Reservem un espai del local on poder consultar diversos llibres especialitzats en gènere, aquests llibres han estat cedits per persones a títol individual, per la universitat i altres espais.

Aquest servei l’oferim gratuïtament als nostres socis i sòcies. Recordar en aquest punt que per gaudir de qualsevol servei o producte que oferim des DHIDES les persones s’han de fer sòcies (25 € / trimestre).

S’ofereix la possibilitat de dur els llibres per consultar i utilitzar-los en casa a un cost simbòlic de 0,50 € al dia.

Compra de llibres

També oferim la possibilitat de comprar els llibres que tenim en estoc o que podem adquirir, en aquest sentit, si busques algun llibre especialitzat, no ho dubtis, pots demanar-i intentarem trobar-te’l. En breu intentarem crear una botiga en línia on poder adquirir els nostres llibres.

Epai WI-FI

Perquè els nostres socis i sòcies tinguin tot al seu abast també podran gaudir en breu i gratuïtament d’accés a internet al nostre local.

Utilitza el següent formulari per contactar amb nosaltres.