Espai joc lliure

Característiques de l’espai:

Sala composta per un espai diàfan de 35m2 i un bany de 4 m2.

Característiques del servei:

Per promoure l’autonomia, creativitat i joc en llibertat i igualtat entre nenes i nens s’ha dotat l’espai de pissarra i guixos per desenvolupar la vessant artística, contes infantils que no reprodueixin el sexisme i joguines de les escoles Waldorf, Montessori i Kaplan, joguines igualitaris que protencian la creativitat, l’estímul, la curiositat i l’autonomia de nens i nenes de qualsevol edat.

L’horari d’ús de l’espai de joc serà de 9’30h a 13h i de 16’30 a 18h, en principi, tot i que estem oberts a suggeriments i es podria ampliar en funció de les necessitats dels socis i sòcies. Els pares i mares poden fer ús de l’espai amb els seus fills i / o filles o, si ho necessiten, els poden deixar a càrrec del personal especialitzat que s’encarregarà de la cura i atenció de les nenes i nens pel temps necessari.

Condicions del servei:

Per poder utilitzar aquest servei, com qualsevol altre que oferim des DHIDES, cal ser soci o sòcia de l’associació DHIDES (Dones i homes per la igualtat i el Desenvolupament). La quota per associar-se és de 25 € trimestrals que es carreguessin al compte corrent fa la persona associada durant els 10 primers dies dels mesos de febrer, maig, agost i novembre. Descarregar document per associar-se.

Un cop estem associats, el cost d’aquest servei resultarà d’allò més atractiu i assequible per a qualsevol família. Presentem dos formats

• A) per a les famílies que van a fer un ús freqüent del servei (tres o més vegades per setmana)
    A través de bons trimestrals amb un cost de 75 € trimestrals. El pagament d’aquest bo inclou l’ús de la ludoteca en horari d’obertura (de 9:30 a 13h i de 16:30 a 18h de dilluns a divendres) i la cessió d’una joguina de la ludoteca al mes durant una setmana.
  • B) Per a les famílies que van a fer un ús esporàdic del servei.
    Si es va a fer ús esporàdic de l’espai de joc lliure aquest tindrà un cost de 3 € / hora.

Juguetoteca

Atès que les joguines que tindrem en l’espai de l’associació són, per la seva especialitat, confecció i disseny, molt cars, però volem que tots els nens i nenes puguin gaudir-ne a casa.

Aquest servei té un cost simbòlic (2 euros al dia) més la quota de socis o sòcies, i podran portar la joguina escollida a casa durant un període màxim d’1 setmana.

Utilitza el següent formulari per contactar amb nosaltres.
Disseny web per Anduluplandu i Mènsula STUDIO