Estrenem local!

2de nov.

Dissabte 3/11 a partir de les 17h
Plaça dels Àngels, 2, Entresòl esquerre. Tarragona.

Ens emociona començar aquesta nova etapa de l’associació amb la inauguració de la nova seu social, un lloc on podreu trobar serveis que els socis i sòcies de DHIDES podreu utilitzar, entre d’altres:

• un espai on trobar i poder gaudir dels nostres vins, refrescs, tes i cafès
  • un espai d’oci per als vostres fills i filles i per vosaltres i vosaltres
  • un espai de lectura amb llibres especialitzats en gènere per a grans i petits
  • un espai juguetoteca on podreu adquirir joguines “sense sexe”
  • un espai del qual podreu fer ús per a esdeveniments com celebracions, aniversaris o trobades

i sempre un espai agradable, innovador, creatiu i acollidor on contribuireu, amb les vostres quotes de socis i sòcies, a la millora de la qualitat de vida de persones que es troben en situacions de vulnerabilitat social, ja que gràcies a les vostres aportacions i l’ús de els serveis que ofereix l’associació, podrem continuar oferint aquests programes de suport social.

Us hi esperem a totes i tots i us convidem a adherir-vos a aquest projecte en aquest acte inaugural.

Fem possible seguir endavant!

5 + 1 =